Isnin, 27 Jun 2016

Pelan Lantai Rumah Dua Tingkat (Two Level House Floor Plan)

Pelan lantai rumah dua tingkat adalah lebih kompleks dan lebih sukar untuk dihiasi berbanding rumah yang mempunyai hanya satu tingkat. Memerlukan beberapa kaedah khas yang membuat rumah ini kelihatan luas atau lebih mewah. Tetapi jika anda berjaya memilih yang sesuai merekabentuk kemudian rumah anda akan kelihatan lebih cantik dan menarik.

Denah Rumah Dua Lantai
Pelan lantai rumah dua tingkat

Beberapa pilihan pelan lantai rumah dua tingkat


Rekabentuk rumah Minimalis berdasarkan mudah, untuk membuat pelan lantai rumah dengan dua tingkat yang anda perlu beri perhatian kepada beberapa perkara penting seperti berikut. Tabung pertama yang anda perlukan akan dua kali lebih besar daripada rumah satu tingkat dengan Hadiah kerana anda perlu mengeluarkan wang tambahan untuk mereka bentuk sebuah rumah di tingkat 2 yang anda mempunyai.


Pelan lantai rumah ke sebuah rumah yang mempunyai dua tingkat sebenarnya dibahagikan kepada dua tingkat pelan rumah dengan rekabentuk minimalis dan pelan lantai rumah rekabentuk rumah mewah. Untuk pendingin, anda perlu mengemukakan perabot bersifat adalah kecil dan tidak mengambil tempat sementara untuk mewah utama Reka bentuk perabot perabot antik dan menghias mengedapankan adalah pilihan yang tepat.


Denah Rumah Dua Lantai
contoh pelan lanati rumah


Setiap pelan lantai Reka bentuk rumah bagi rumah dua tingkat yang mempunyai lebihan setiap di mana ciri Reka bentuk sesuai untuk rumah 2 tingkat yang mempunyai satu medium yang luas atau sempit. Bagi sebuah rumah dua tingkat yang besar Reka bentuk rumah-rumah mewah maka akan membuat rumah anda akan kelihatan lebih cantik dan menakjubkan untuk tiba-tiba.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Pelan Lantai Rumah Dua Tingkat (Two Level House Floor Plan)